20.000 γυναίκες μελετηθήκαν από τη Διεθνή Υπηρεσία Έρευνας για τον Καρκίνο και τα αποτελέσματα δημοσιεύθηκαν από το περιοδικό «British Journal of Cancer».
Από την νέα αυτή έρευνα βγήκε στο φως ένα πολύ σημαντικό συμπέρασμα. Οι γυναίκες που ξεκινούν από πολύ μικρές την σεξουαλική τους ζωή έχουν διπλάσιες πιθανότητες να εμφανίσουν καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, σε σχέση με αυτές που η σεξουαλική τους ζωή ξεκινάει αργότερα. Επίσης από την έρευνα προέκυψε ότι μεγάλη σημασία έχει η ηλικία απόκτησης πρώτου παιδιού από μια γυναίκα, ενώ φαίνεται να μην παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο το κάπνισμα και ο αριθμός των σεξουαλικών συντρόφων.
Η βασική αιτία που το σεξ σε μικρότερη ηλικία αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου είναι ότι αυξάνει την πιθανότητα για μόλυνση με τον ιό HPV των ανθρωπίνων θηλωμάτων (κονδυλωμάτων), δίνοντας έτσι στον ιό περισσότερο χρόνο για να προκαλέσει τη σειρά των γεγονότων που μπορεί να καταλήξει σε ανάπτυξη καρκίνου.
Πηγή: http://www.madata.gr/index.php/diafora/health/48485.html
| 4 μέρες διατηρείται φρέσκο το μητρικό γάλα< Προηγουμενο | Επομενο >15 τσιγάρα είναι αρκετά για τη βλάβη των γονιδίων... |
|---|






Twitter
Myspace
Digg
Netscape
Furl
Yahoo
Googlize this
Facebook

