6 μήνες θηλασμού επιφέρουν μείωση των λοιμώξεων κατά 2/3 σύμφωνα με νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα που δείχνει για άλλη μία φορά τα θετικά του θηλασμού.
Η συγκεκριμένη έρευνα καταλείγει ότι τα μωρά είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν αναπνευστική η γαστρεντερική λοίμωξη, αν οι μητέρες τους τα έχουν μόνο θηλάσει επί τουλάχιστον έξι μήνες. Η μελέτη των ερευνητών του Ιατρικού Κέντρου Έρασμος του Ρότερνταμ, υπό τη δρα Ενριέτα Μολ, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό “Pediatrics” της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής, έρχεται να επιβεβαιώσει τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας ότι τα νεογέννητα πρέπει να τρέφονται μέσω θηλασμού αποκλειστικά κατά το πρώτο εξάμηνο της ζωής τους. Κατά την μελέτη 4.100 νηπίων που γεννήθηκαν μεταξύ 2002-2006, διαπιστώθηκε ότι κατά τους πρώτους έξι μήνες περίπου τα μισά μωρά είχαν πάθει κάποια μόλυνση στην αναπνευστική οδό τους και σχεδόν το 8% είχε μια γαστρεντερική λοίμωξη. Μεταξύ 7-12 μηνών το 37% των παιδιών είχε αναπνευστική λοίμωξη και το 9% είχε στομαχική μόλυνση από κάποιο μικρόβιο.
Οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι ο αποκλειστικός θηλασμός κατά τους πρώτους έξι μήνες λειτούργησε πιο προστατευτικά σε σχέση με το θηλασμό κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες. Κατά το πρώτο εξάμηνο της ζωής του νηπίου, υπολογίστηκε ότι ο αποκλειστικός θηλασμός μείωσε τις λοιμώξεις σημαντικά (κατά τα 2/3 περίπου), ενώ ο θηλασμός μόνο στο πρώτο τετράμηνο μείωσε τις μολύνσεις σε μικρότερο βαθμό (από το 1/3 έως το 1/5). Η μείωση του κινδύνου για λοιμώξεις χάρη στον αποκλειστικό θηλασμό ήταν μικρότερη κατά το δεύτερο εξάμηνο ζωής του νηπίου.
Πηγές: http://pediatrics.aappublications.org/... & www.nooz.gr/...
| 1 εξέταση αίματος υπολογίζει το χρόνο εμμηνόπαυσης< Προηγουμενο | Επομενο >2/3 παχύτερους μας αναπαριστά ο εγκέφαλος |
|---|






Twitter
Myspace
Digg
Netscape
Furl
Yahoo
Googlize this
Facebook

